Legal notice – Close2Me Pet Bed

Køb Close2Me online hos SeniorSam.dk - Coop.dk - MaxiZoo.dk eller i butik hos SeniorSam & Pet Hollywood Aalborg

Legal notice

FORRETNINGSBETINGELSER & PERSONDATAPOLITIK

Forretningsbetingelser (v. 1-20042020) for: 

Close2Me.dk og HilliDesign.com er ejet og drevet af:

TH International ApS CVR: 34617481

 

INDEKS:

  1. DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER
  2. BESTILLING
  3. BETALING
  4. FRAGT
  5. RETURPOLITIK
  6. REKLAMATIONSRET
  7. SÆRLIGE BESTEMMELSER FOR ERHVERVSDRIVENDE
  8. FORTROLIGHEDSPOLITIK
  9. COOKIES
  10. ÆNDRINGER AF DISSE AFTALEVILKÅR

 

  1. DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER

 

For at du kan indgå en aftale med os via websitet skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:

- navn

- adresse

- telefonnummer

- e-mailadresse

- (CVR nr. for erhvervsdrivende)

 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger kun med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos TH International ApS og opbevares i 5 år (5 år pga. krav fra bogføringsloven), hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Den dataansvarlige er: Direktøren for TH International ApS.

Som registreret hos TH International ApS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Close2Me via e-mail: contact@hillidesign.com.

 

2. BESTILLING 

På www.Close2Me.dk kan du kun bestille varer via vores hjemmeside. Hvis du har forespørgsler til varer som ikke er på siden, er du altid mere end velkommen til at kontakte os pr. telefon eller mail.

 

Oplysninger om tekniske data og specifikationer fra producenten eller fra sælgers hjemmeside er kun vejledende. Køber har selv ansvaret for udvælgelsen af ydelsen og for opnåelse af det ønskede resultat med købet. Kontroller altid producentens egen hjemmeside for at få nyeste produktdata.

 

Alle priser på websitet er i danske kr. og inkl. 25% moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser, og er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. Der tages forbehold for: Valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer.

 

HERUNDER AT UDSTILLING AF VARER PÅ NETBUTIKKEN IKKE ER ET TILBUD, MEN EN OPFORDRING TIL AT GØRE TILBUD, OG DER ER FØRST INDGÅET EN BINDENDE AFTALE NÅR DU MODTAGER EN ORDREBEKRÆFTELSE ELLER FAKTURA.

 

Når du handler med TH International ApS via www.Close2Me.dk indgås aftaler på følgende sprog: Dansk

 

Der er ikke indgået en bindende købsaftale med TH International ApS, før du har modtaget en ordrebekræftelse eller faktura fra TH International ApS.

 

3. BETALING 

På www.Close2Me.dk kan der betales med:

Visa (Intet gebyr)

Diners Club (Intet gebyr)

Mastercard (Intet gebyr)

Visa Electron (Intet gebyr)

 

Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1.200,- kr. når dit dankort misbruges ved brug af PIN-koden.

 

Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken TH International ApS eller andre har mulighed for at læse dataene.

 

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra TH International ApS. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Hvis du vælger en direkte betalingsgateway til at fuldføre dit køb, benytter vores betalingsgateway fra en tredjepart muligvis dine kreditkortoplysninger til det formål. Se 8,7.

 

 4. FRAGT

 

TH International ApS leverer hovedsageligt med Bring, DAO, GLS, Post Nord eller for store forsendelser en fragtmand. Leveringerne følger pågældende transportørs forretningsbetingelser. Der betyder at så snart pakken er i deres regi, bærer de ansvaret for at pakken kommer hel og ubeskadiget frem. Modtager du en pakke der er tydeligt beskadiget, skal du helst nægte modtagelse af forsendelsen eller på fragtbrevet notere "modtaget med forbehold for senere kontrol og optælling af indholdet". Har du taget imod forsendelsen og opdager en skade bedes du kontakte TH International ApS med det samme og anmelde skaden. Det er altid en god idé at tage nogle billeder af hele forsendelsen, af fragtbrevet derpå samt af eventuelle skader. Vi hjælper meget gerne i disse sager, så send gerne alt dokumentation til os og vi vil gå videre med sagen.

 

Hver forsendelse som ikke afhentes inden henliggefristen fra transportøren, vil forsendelsen blive returneret til TH International ApS.

Den betalte fragtpris, hvis nogen, fratrækkes det beløb du vil får refunderet.

Fragtpriser:

TH International ApS forretningsområde er at sælge produkter og ikke at drive fragtforretning. Derfor er alle fragtpriser et gennemsnit taget ud fra de normale transportørers priser.

 

 5. RETURPOLITIK

 

Bemærk - fortrydelsesret er ikke gældende ved erhvervskøb - Se 7.

 

Du har i forbrugerkøb altid 14 dages fortrydelsesret når du handler med TH International ApS på www.Close2Me.dk.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på contact@hillidesign.com eller ved telefonisk kontakt, alternativt kan standardfortrydelsesformularen benyttes. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Fortrydelsesretten løber fra den dag hvor du har modtaget din vare, til den dag den sendes eller leveres retur.

Vi skal venligst bede om at varen sendes retur senest 14 dage efter meddelelse om købet fortrydes.

 

5,1. Returforsendelse

Når fortrydelsesretten benyttes, skal du selv stå for omkostningerne for at levere varen retur, fx returfragten.

Enkelte varetyper kan ikke returneres med normal transportør, det kan for eks. være møbler eller lignende produkter tungere end 30kg. TH International ApS kan i så fald kontaktes for brug af en af vores samarbejdspartnere for eks. en fragtmand eller speciel transport for returnering af varen. Denne fragt omkostning vil dog blive modregnet varens værdi ved refundering af beløbet til kunden og forventes højst at beløbe sig til kr. 1.200,-

Hvis du har købt flere varer på én ordre og kun fortryder en del af dit køb, tilbagebetaler vi ikke leveringsomkostningerne.

 

Bemærk du er ansvarlig for varens levering samt forsvarlig indpakning.

 

Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes hvis vores online RMA-formular er udfyldt og vedlagt returforsendelsen af varen samt anden relevant information som eksempelvis kopi af faktura eller ordrebekræftelse, registrerings- og kontonummer eller evt. kopi af forudgående korrespondance mv.

 

5,2. Varens stand, når du sender den tilbage.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

Denne værdi fastsættes som et skøn af TH International ApS.

 

I tilfælde af værdiforringelse fratrækkes dette beløbet som refunderes.

Værdiforringelse vurderes hvis varen kommer retur i en brugt og forværret stand, således den ikke kan gensælges som ny. TH International ApS vil på baggrund af dette vurderer værdiforringelsen og vende retur til dig før beløbet refunderes.

 

5,3. Købelovens mangels regler kan finde anvendelse.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Varen skal være uden skader, uden tegn på slid, uden ridser samt i rengjort og pæn stand, hvis du vil være sikker på at få alle dine penge igen. Vær derfor omhyggelig når du pakker varen ud, undlad at fjern beskyttende folie/plast mm og forsigtig så du ikke får lavet ridser eller mærker. Produktet skal gerne se ud som du selv vil forvente at en fabriksny vare ser ud – Kort sagt som da du modtog den.

Ved køb af produkter i produktgrupper hvor emballagen udgør en væsentlig del af produktets nyværdi, er den intakte originale emballage altid en væsentlig del af varens værdi. Emballagen skal derfor altid sendes med retur, for at du kan få hele købesummen tilbage.

 

Sundheds- eller hygiejneprodukter, eller andre varer der ikke egner sig til at blive returneret tages ikke retur hvis de har været taget i brug. Det er muligt at undersøge varerne uden de tages i brug. Dette gælder f.eks. produkter som har været i kontakt med madvarer, hud, hår eller lignende.

 

Det accepteres at forseglingen på software, lyd/billedoptagelser, tonere / blækpatroner og kabler IKKE må brydes, såfremt fortrydelsesretten ønskes bevaret. Denne type varer bliver taget i brug, når blisterpakningen brydes, og dette medfører en forringelse af varens salgsværdi. Det er derfor vigtigt, at man afgør, om man vil beholde varen eller fortryde købet inden blisterpakningen brydes. Det er muligt at undersøge varerne uden at bryde blisterpakningen.

 

Varen kan sendes retur til:

TH International ApS Att. Close2Me.dk, Frejlev Skolevej 44, 9200 Aalborg SV, Danmark 

5,4. Emballering og ansvar for returforsendelse

Bemærk - vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

TH International ApS opfordrer til grundig emballering ved indsendelse, da det er afsenders ansvar. For. eks. bør løse interne komponenter som grafikkort, bundkort, harddiske og lignende altid indsendes i antistatisk pose – eller som man modtog det.

 

TH International ApS opfordrer også til at alle produkter pakkes forsvarligt ind i velegnet fyld (fx bobleplast eller andet stødabsorberende materiale) samt der pakkes i en papkasse så produkterne ikke kan tage skade under transporten.

 

Bemærk i øvrigt også, at fyldes kassen ikke helt ud så kan enkelte produkttyper lide skade da de kan blive kastet rundt i kassen under transport – dette trods meget fyld.

Det er på kundens risiko at varen kommer sikkert retur til TH International ApS.

 

Du kan også fortryde ved at nægte at modtage varen fra transportøren, vi kræver dog at det meddeles os, ellers vil det forlænge behandlingstiden. Du kan også aflevere varen personligt på vores adresse efter forudgående aftale.

 

Du kan også returnere varen til os med udfyldt standardfortrydelsesformular samt kopi af fakturaen og oplysning om bankkonto nummer og bank registrerings nummer.

 

5,5. Refundering af beløb

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Som udgangspunkt refunderes beløbet til samme betalingskort, som købet er foretaget med, er dette ikke muligt kan der refunderes til din bankkonto.

Det er derfor vigtigt at vi får oplyst din banks registrerings- og konto nummer.

 

6. REKLAMATIONSRET

 

Når du som forbruger handler på www.Close2Me.dk har du 24 måneders reklamationsret.

Reklamationsretten kan dog være begrænset af produktets naturlige levetid. Dette gælder for eks. Batterier og andre produkter som kan betegnes som forbrugsstoffer.

Dette betyder at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden uhensigtsmæssig brug.

 

6,1. Købelovens mangels regler kan finde anvendelse.

En mangel er en fejl, der har været til stede på leveringstidspunktet - typisk fabrikations- og/eller materialefejl.

Skulle varen, mod forventning, gå i stykker under reklamationsperioden og være dækket af reklamationsretten, repareres eller ombyttes defekte varer på vort eller producentens værksted vederlagsfrit.

Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.

Varer bør returneres med en fakturakopi hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, ellers kan sagens behandlingstid blive forlænget.

 

6,2. Anvendelse af reklamationsretten.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter du har opdaget manglen. Hvis der reklameres indenfor 2 måneder, vil reklamationen altid være indenfor rimelig tid.

Det første du bør gøre, er at kontrollere, om dit produkt er omfattet af den direkte support der gælder for en del producenter - den information kan findes på www.Close2Me.dk under Reklamation & Retur og Find procedure for producent. Hvis din defekte vare er omfattet af direkte support, skal den ikke sendes retur til TH International ApS.

Det fremmer ekspeditionstiden at kontakte producenten eller den af dem anviste servicepartner og dette betyder ofte en hurtigere sagsbehandling end med TH International ApS som mellemled. Ofte hentes eller ombyttes varen på din adresse.

Vi opfordrer til at du afgiver erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af behandlingstiden grundet bred fejlsøgning.

TH International ApS kan ikke gøres ansvarlig for tab af kundens data, med mindre det følger direkte af dansk lovgivning. TH International ApS opfordrer derfor kunden til at tage kopi / backup af samtlige data. I det omfang TH International ApS måtte være ansvarlig, er ansvaret begrænset til det direkte produkt tab og omfatter således ikke indirekte tab såsom tabt arbejdsfortjeneste, transportomkostninger, driftstab, installationsomkostninger og lignende.

Når du ønsker at reklamere, beder vi dig venligst oprette en retur-anmodning på forhånd, omend dette dog ikke er et krav. Dette gøres på www.Close2Me.dk under Reklamation & Retur og vil minimere tiden for behandlingen af din reklamation.

 

Det defekte produkt skal sendes til vores adresse:

TH International ApS Att. Close2Me.dk, Frejlev Skolevej 44, 9200 Aalborg SV, Danmark 

Når du returnerer varen, bedes du angive afsender på forsendelsen samt evt. udstedt RMA-nummer (returnummer).

Alternativt vedlægges kopi af fakturaen med årsag til returneringen.

 

Bemærk - vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende modtagerbetalte forsendelser.

 

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage (helst den originale), og vi opfordrer til du får en kvittering fra transportøren så du kan følge pakken frem til os – samtidig giver dette normalt også forsikring på indholdet hvis dette skulle gå tabt eller blive beskadiget.

Når din reklamationssag er godkendt af os, og accepteret som et privatkøb, sender vi dig automatisk en postlabel du kan bruge til at sende varen retur uden omkostninger. Vent venligst på denne før du sender varen til os.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Vi anbefaler dog at du kontakter os eller opretter en RMA-sag, således at vi kan sende dig en returfragtseddel på forhånd.

 

Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller som modtages uden forsvarlig emballage, vil blive om-emballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til TH International ApS´s udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.

 

6,3. Oplysning om klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb af en vare eller tjenesteydelse eller behandlingen af sin sag bedes dette gøres skriftligt til TH International ApS på e-mailadressen contact@hillidesign.com, med udførlig beskrivelse af det hændte samt ønsket handling, alternativt via anbefalet brev til vores adresse: TH International ApS Att. Close2Me.dk, Frejlev Skolevej 44, 9200 Aalborg SV, Danmark

På denne måde vil din henvendelse blive behandlet af en leder og du vil få svar retur hurtigst muligt - vær dog opmærksom på at sagen vil blive undersøgt grundigt før du får svar, så der kan godt gå et par dage før svar modtages.

Kan der ikke opnås acceptabel løsning direkte med os i TH International ApS, kan der indgives klage til en af følgende;

 

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan viderebringes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk såfremt deres betingelser er opfyldt.

 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr/

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse contact@hillidesign.com.

 

6,4. Tilbagesendte varer som ikke indeholder fejl

Ved indsendelse af defekte eller forkerte varer til TH International ApS, hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden ikke konstateres (eller fejlen ikke er omfattet af garanti / reklamationsret), vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr.

Testgebyret er kr. 999,- pr. time inkl. Moms og der beregnes minimum ½ time.

Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning.

 

 7. SÆRLIGE BESTEMMELSER FOR ERHVERVSDRIVENDE

 

Salgsbetingelser for erhvervsdrivende betegnes om handelskøb og følger ’Bekendtgørelse af lov om køb’.

- Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende.

- Der gælder 1 års reklamationsret fra oprindelig fakturadato, med undtagelse af forbrugsvare såsom batterier, toner- og blækpatroner mv., hvor der kun ydes 6 måneders reklamationsret, med mindre andet er skriftligt aftalt.

- Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en ny 1 års reklamationsperiode.

- Ved reklamationer står køber selv for udgifterne til returnering af varen til TH International ApS eller producentens værksted.

 

Produkter med defekter repareres om muligt

 

8. FORTROLIGHEDSPOLITIK


8,1. Hvad gør vi med dine oplysninger?

Når du køber en vare i vores butik, indsamler vi – som en del af købs- og salgsprocessen – de personlige oplysninger, som du giver os, f.eks. navn, adresse og mailadresse.

Når du besøger vores butik, modtager vi også din computers IP-adresse automatisk, så vi kan få oplysninger om din browser og dit operativsystem.

 

8,2. E-mail marketing

Med din tilladelse sender vi muligvis mails om vores butik, nye produkter og andre opdateringer.

 

8,3. Samtykke

Når du giver os dine personlige oplysninger for at fuldføre en transaktion, bekræfte dit kreditkort, afgive en ordre, træffe aftale om en leverance eller returnering af et køb, giver du samtidig dit samtykke til, at vi indsamler oplysningerne og udelukkende bruger dem til det pågældende formål.

Vi beder også om dine personlige oplysninger af en sekundær årsag, nemlig marketing. I den forbindelse vil vi enten spørge dig direkte om dit samtykke eller give dig mulighed for at sige nej.

 

8,4. Tilbagetrækning af samtykke

Hvis du efterfølgende skifter mening, kan du når som helst trække dit samtykke til, at vi må kontakte dig, fortsætte med at indsamle, bruge eller offentliggøre dine oplysninger, tilbage ved at kontakte os på contact@hillidesign.com eller skrive til os på TH International ApS Att. Close2Me.dk, Frejlev Skolevej 44, 9200 Aalborg SV, Danmark 

8,5. Offentliggørelse

Vi offentliggør muligvis dine personlige oplysninger, hvis det kræves af den gældende lov, eller hvis du overtræder vores Aftalevilkår.

 

8,6. Shopify/Oberlo

Vores butik hostes af Shopify.com. De leverer den online e-handelsplatform, der giver os mulighed for at sælge vores produkter og tjenester til dig. Dine data gemmes via Shopify.coms datalagring, databaser og den generelle Shopify.com-applikation. De lagrer dine data på en sikker server bag en firewall.

Administration af ordre/produkter der leveres direkte via Oberlo:

Det omfatter alle ordrer, ordreoplysninger, og ordrebehandlinger.
Oberlo vil kunne få adgang til data som f.eks. kunde navne, e-mailadresser, telefonnumre, fysiske adresser, geoplaceringer, IP-adresser, og browser-brugeragenter.

Dette er for at kunne behandle ordrer og sende produkter direkte fra leverandører til kunden.

De lagrer dine data på en sikker server bag en firewall.

 

8,7. Tredjepartstjenester

Som hovedregel vil de tredjepartsudbydere, som vi benytter, kun indsamle, bruge og offentliggøre dine oplysninger i den udstrækning, det er nødvendigt for at kunne levere de tjenester, som de yder os.

Visse tredjepartstjenesteudbydere som f.eks. betalingsgateways og andre der behandler betalingstransaktioner, har deres egne fortrolighedspolitikker i forhold til de oplysninger, som vi skal levere til dem i forbindelse med dine købsrelaterede transaktioner. I forbindelse med disse udbydere anbefaler vi, at du læser deres fortrolighedspolitikker, så du kan forstå, hvordan dine personlige oplysninger håndteres af disse udbydere.

Vær opmærksom på, at visse udbydere kan være placeret i eller have faciliteter, der ligger inden for en anden jurisdiktion end enten dig eller os. Så hvis du vælger at fortsætte med en transaktion, der involverer tjenester fra en tredjepartstjenesteudbyder, kan dine oplysninger blive underlagt lovene i den eller de pågældende jurisdiktioner, hvor tjenesteudbyderen eller dens faciliteter er placeret. Når du forlader vores butiks websted eller omdirigeres til et tredjepartswebsted eller en tredjepartsapplikation, er du ikke længere underlagt denne Fortrolighedspolitik eller vores websteds Aftalevilkår.

 

8,8. Links

Når du klikker på links i vores butik, kan du blive dirigeret væk fra vores websted. Vi er ikke ansvarlige for fortrolighedspraksissen på andre websteder og opfordrer dig til at læse deres fortrolighedserklæringer.

 

8,9. Sikkerhed

For at beskytte dine personlige oplysninger træffer vi rimelige forholdsregler og følger branchens bedste fremgangsmåder for at sikre, at oplysningerne ikke på uhensigtsmæssig vis går tabt, misbruges, tilgås, offentliggøres, ændres eller ødelægges. Hvis du giver os dine kreditkortoplysninger, krypteres disse oplysninger vha. SSL-teknologi (Secure Socket Layer) og gemmes med en AES-256-kryptering.

 

8,10. Myndighedsalder

Når du bruger dette websted, erklærer du, at du er myndig der, hvor du har bopæl, eller at du er myndig der, hvor du har bopæl og har givet os dit samtykke til, at dine mindreårige pårørende må bruge dette websted.

 

9. COOKIES

Hvad er en cookie?
En cookie er en lille tekst-fil, som vi gemmer på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren. En cookie indeholder kun tekst, er ikke et program og indeholder ikke virus.

Hjemmesidens brug af cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere. Cookies hjælper os desuden med at få overblik over dit besøg på hjemmesiden, så vi løbende kan optimere og målrette hjemmesiden til dine behov og interesser. Cookies husker f.eks., hvad du har lagt i en eventuel indkøbskurv, om du tidligere har besøgt siden, om du er logget ind og hvilket sprog og valuta, du gerne vil have vist på hjemmesiden. Vi bruger også cookies til at målrette vores annoncer over for dig på andre hjemmesider. Helt overordnet anvendes cookies således som del af vores service til at vise indhold, der er så relevant som muligt for dig. Her er oversigten over hjemmesidens brug af cookies, og vores samarbejdspartnere i denne forbindelse:

Sådan afviser eller sletter du dine cookies
Afvisning af cookies: Du kan altid afvise cookies på din computer ved at ændre indstillingerne i din Internet-browser. Hvor du finder indstillingerne afhænger af, hvilken browser du anvender. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du gør det, er der mange funktioner og services, du ikke kan bruge, fordi disse funktioner og services forudsætter, at hjemmesiden kan huske de valg, du foretager.

Du kan fravælge cookies fra Google Analytics her.
Det er muligt at fravælge nogle annoncenetværk, der deler oplysninger på tværs af forskellige netværk her.

Sletning af cookies: Cookies som du tidligere har accepteret, kan efterfølgende slettes nemt. Benytter du en PC /computer med en nyere Internet-browser, kan du slette dine cookies ved at bruge genvejstasterne: 
CTRL + SHIFT + Delete. Virker genvejstasterne ikke, og/eller benytter du en MAC, skal du starte med at finde ud af, hvilken browser du bruger og herefter klikke på det relevante link:
Husk: Bruger du flere Internet-browsere, skal du slette cookies i dem alle.
IInternet Explorer
Mozilla Firefox
Google Chrome
Opera
Safari MAC iPhone, iPad, iPod Touch
Flash cookies (gælder alle browsere)
Telefoner med styresystemet Android
Telefoner med Windows


Spørgsmål og klagevejledning

Har du spørgsmål?
Har du kommentarer eller spørgsmål i forbindelse med vores information og/eller behandling af personlige oplysninger, er du velkommen til at kontakte os på telefon +45 5152 3633 eller e-mail contact@hillidesign.com.

Sådan kan du klage over hjemmesidens information om cookies
Hjemmesiden er en del af TH International ApS, og hvis du som bruger mener, at hjemmesiden ikke overholder cookie-reglerne, kan du derfor rette din klage til TH International ApS.

Inden du sender din klage til TH International ApS skal følgende forudsætninger være opfyldt:
Du har forinden klaget direkte til den ansvarlige for den pågældende hjemmeside med en udførlig beskrivelse af, hvor og med hvad hjemmesiden ikke overholder den danske vejledning.
Din klage er blevet afvist eller forholdet ikke er afhjulpet, senest 30 arbejdsdage efter modtagelse af klagen.
Opfylder du ovenstående krav, skal du sende din klage til TH International ApS på contact@hillidesign.com.

Klagen skal indeholde:
Dit navn
Din adresse
Din e-mail-adresse
Dit telefonnummer
Hjemmesidens www-adresse
Detaljeret beskrivelse af klagens indhold
Dokumentation for tidligere klage til hjemmesiden
TH International ApS vil herefter behandle din klage inden for rimelig tid.

Cookiedeklarationen opdateres hver måned af https://www.consentmanager.net

Se cookie deklarationen her

 

  1. ÆNDRINGER AF DISSE AFTALEVILKÅR

Vi forbeholder os retten til når som helst at ændre vores aftalevilkår, hvorfor du bør gennemse dem jævnligt.

Ændringer og afklaringer træder i kraft umiddelbart efter, de er blevet offentliggjort på webstedet.

Hvis vi foretager væsentlige ændringer af denne politik, får du besked om, at den er blevet opdateret, så du er klar over, hvilke oplysninger vi indsamler, hvordan vi bruger dem, og under hvilke forhold, om nogen, vi bruger og/eller offentliggør dem.

Hvis vores butik opkøbes eller lægges sammen med en anden virksomhed, overføres dine oplysninger til de nye ejere, så vi fortsat kan sælge produkter til dig.